Veelgestelde vragen

Het lidmaatschap

Stopt het abonnement automatisch?
De (cadeau)abonnementen stoppen niet automatisch. Als je geen verlenging van het cadeau abonnement wilt, dan kun je dit aan ons laten weten via ons contactformulier
Wordt het abonnement automatisch verlengd?
Het abonnement wordt automatisch verlengd. Het maandabonnement is maandelijks opzegbaar. Het halfjaar- en jaarabonnement worden na de eerste contractperiode, indien anders is aangegeven, automatisch omgezet naar een maandelijks opzegbaar maandabonnement.
Zijn er nog andere kosten naast het abonnement?
Er zijn geen andere kosten aan het abonnement verbonden. Het tarief is inclusief verzendkosten. Geen zorgen dus!
Hoe en wanneer kan ik het abonnement opzeggen?
De opzegtermijn is 1 maand. Zodra je het abonnement opzegt, gaat de opzegging de volgende maand in. Je kunt opzeggen via ons contactformulier
Kan ik ook wisselen van abonnement?
Het is mogelijk om te wisselen van abonnement. Mocht je van een maand- naar een halfjaar- of jaarabonnement willen gaan dan kan dat geregeld worden. Van een jaar- of halfjaar abonnement overgaan naar een maandabonnement kan wanneer het andere abonnement verlengd zou moeten worden.
Kan ik klikkie ook tijdelijk stopzetten?
Stuur ons een mail via ons contactformulier en dan kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn binnen jouw abonnement.

Mijn account

Waar kan ik mijn foto’s uploaden?
Je kunt elke maand foto’s uploaden via onze WebApp
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Je kunt je gegevens als adres, naam en telefoonnummer wijzigen via jouw klikkie profiel . Een klikkie account is gekoppeld aan je e-mailadres, mocht je deze willen wijzigen neem dan contact met ons op via hallo@klikkie.nl of de contactpagina. Wanneer je jouw rekeningnummer wilt wijzigen dan kan je ook contact met ons opnemen.

De fotoservice

Hoe helpen jullie mij herinneren om foto's te uploaden?
Elke maand helpen wij je herinneren door middel van reminder emails. Er zijn verschillende soorten mails. We hebben een mail die gestuurd wordt wanneer je weer nieuwe foto's kan uploaden. Ook hebben we mails die verstuurd worden als je nog niet hebt geupload en deze ontvang je 7, 3, 2 en 1 dag(en) voor afloop van je klikkie maand.
Kan ik ook meer dan tien foto’s uploaden per maand?
Op dit moment is er nog geen mogelijkheid om meer dan tien foto’s per maand te laten afdrukken binnen het klikkie pakket. Je kunt wel buiten het klikkie pakket een extra maand nemen. Als je een extra maand zou willen kan je mailen naar hallo@klikkie.nl Wij gaan er dan samen voor zorgen dat je een extra set foto’s kan bestellen.
Kan ik ook foto's bestellen zonder witrand?
Ons doel is om het bestellen van foto's gemakkelijk te maken. Gezien wij altijd de beste kwaliteit willen leveren, is het op dit moment alleen mogelijk om foto’s met een witrand te bestellen.
Wat zijn de formaten van de foto's?
De formaten foto’s die je maandelijks ontvangt zijn:
  • 1 XL foto (15 x 20 cm)
  • 3 Medium foto’ s (10 x 15 cm)
  • 3 Mini foto’ s (10 x 10 cm)
  • 1 fotostrip met 3 foto’ s(5 x 15 cm)
Wanneer mag ik mijn foto's uploaden?
Direct na het afsluiten van het abonnement gaat jouw eerste maand in. Daarna kan je maandelijks jouw leukste foto’s uploaden! Als je bijvoorbeeld op de 20e van de maand je abonnement afsluit, dan lopen jouw klikkie maanden van de 20e op de 19e. Elke 20e van de maand begint dan weer een nieuwe maand en kan je weer foto’s uploaden!
Wat gebeurt er als ik een maand foto’s uploaden mis?
Elke maand heb jij het recht om jouw tien mooiste momenten af te laten drukken. Wanneer je minder dan tien foto’s heb geupload en deze niet binnen jouw klikkie maand verzonden hebt, dan kan je ons mailen via hallo@klikkie.nl Wij zullen dan samen kijken hoe je de foto’s die hebt gemist kan inhalen.
Kan ik ook meer foto's bestellen?
Het is alleen mogelijk het maximaal aantal foto’s te bestellen. Mocht je toch vragen hebben over het maximale aantal foto’s dan kan je hier ons contactformulier met ons opnemen

Betalingen

Wanneer wordt het maandbedrag afgeschreven?
Binnen 24 uur na de eerste bestelling wordt het bedrag afgeschreven. Bij het maandabonnement volgt er daarna elke maand dat je abonnee bent een automatische incasso. Als jouw klikkie maandabonnement inging op de 20e, dan zal de maandelijkse afschrijving elke 20e van de maand plaatsvinden tot wederopzegging.
Hoe moet ik betalen?
Je kan betalen via creditcard en iDeal. Dit is eenmalig. Vervolgens wordt tot wederopzegging het maandelijkse bedrag afgeschreven per automatisch incasso. Bij het jaarabonnement wordt eenmaal het volledige bedrag voor 12 maanden afgeschreven en bij het halfjaarabonnement eenmaal het volledige bedrag voor 6 maanden.

Fotokwaliteit

Wat maakt de klikkie foto's geoptimaliseerd?
Meer informatie over de foto's vind je op onze product informatiepagina
Wat gebeurt er als de fotokwaliteit niet goed is?
Dan sturen wij je in jouw volgende klikkie maand gratis een nieuwe foto op.
Kan ik ook Whatsapp foto's printen?
Whatsapp foto’s zijn gecomprimeerd. Dit houdt in dat de kwaliteit voor het afdrukken minder wordt. Wij raden aan om camera foto’s te gebruiken.

Cadeau

Hoe werkt het cadeau geven?
Je kunt kiezen welk cadeau je wilt geven via deze pagina Je kunt hier kiezen welk abonnement je cadeau wilt geven en de betaling compleet maken. Wij sturen dan de cadeauvoucher op. Degene die het cadeau ontvangt kan de cadeaucode invullen tijdens het aanmelden op de klikkie website. De ontvanger betaald dan een symbolisch bedrag van €0.01 om het account te activeren.

Overig

Kan ik contact met jullie opnemen?
Ja, natuurlijk. Ga naar ons contactformulier en laat ons weten waar je vragen over hebt!
Welk fotoalbum krijg je bij het klikkie jaarabonnement?
Meer informatie over het fotoalbum kan je vinden op onze product informatiepagina

Bezorging

Wat zijn de levertijden?
Wanneer je bij het uploaden van de foto’s op verzenden hebt geklikt, kan je de foto’s binnen enkele werkdagen thuis verwachten.
Hoe worden de foto’s verstuurd?
Je ontvangt de foto's in een stevige envelop die door de brievenbus past.
Levert klikkie ook buiten Nederland?
Op dit moment leveren we alleen nog in Nederland. Doordat we blijven klikkie blijven doorontwikkelen sluiten we het leveren naar het buitenland niet uit voor de toekomst. Dus houd ons in de gaten!
Kan ik ook foto's bestellen zonder witrand?
Ons doel is om het bestellen van foto's gemakkelijk te maken. Gezien wij altijd de beste kwaliteit willen leveren, is het op dit moment alleen mogelijk om foto’s met een witrand te bestellen.
Hoe helpen jullie mij herinneren om foto's te uploaden?
Elke maand helpen wij je herinneren door middel van reminder emails. Er zijn verschillende soorten mails. We hebben een mail die gestuurd wordt wanneer je weer nieuwe foto's kan uploaden. Ook hebben we mails die verstuurd worden als je nog niet hebt geupload en deze ontvang je 7, 3, 2 en 1 dag(en) voor afloop van je klikkie maand.
Kan ik ook meer dan tien foto’s uploaden per maand?
Op dit moment is er nog geen mogelijkheid om meer dan tien foto’s per maand te laten afdrukken binnen het klikkie pakket. Je kunt wel buiten het klikkie pakket een extra maand nemen. Als je een extra maand zou willen kan je mailen naar hallo@klikkie.nl. Wij gaan er dan samen voor zorgen dat je een extra set foto’s kan bestellen.
Hoe werkt het cadeau geven?
Je kunt kiezen welk cadeau je wilt geven via deze pagina https://www.klikkie.nl/nl-NL/abonnement.html. Je kunt hier kiezen welk abonnement je cadeau wilt geven en de betaling compleet maken. Wij sturen dan de cadeauvoucher op. Degene die het cadeau ontvangt kan de cadeaucode invullen tijdens het aanmelden op de klikkie website. De ontvanger betaald dan een symbolisch bedrag van €0.01 om het account te activeren.